joi, 26 mai 2011

Povestea catelusului schiop





În vitrina unui magazin de animale era un afiş cu “Căţeluşi de vânzare”

Un baieţel de 10 ani intră şi intreabă care-i preţul unui căţeluş. Vânzătorul îi răspunse că preţul este între 30 şi 50$. Băieţelul bagă mâna în buzunar, scoase câteva monede…. numără 2.70 $ … şi apoi întreabă:

-Aş putea sa vad sie u căţeluşii?”

Vânzătorul ii zâmbi si fluieră …Din magazin iesi afară o catelusa frumoasa şi dupa ea cinci căţeluşi frumoşi. Al şaselea … rămas în urmă , incerca sa-i ajunga din urma pe fratii lui, dar nu putea pentru ca avea un picior beteag.

- Ce are bietul catelus la picior, de ce nu poate sa mearga? Intreba copilul .

- S-a născut cu o problemă la picior şi va şchiopăta toată viaţa!

- Acesta-i caţeluşul pe care-l doresc, nu am toti banii dar am sa-i aduc pe toti cat de repede pot, a spus băieţelul cu bucurie în glas.

-Dacă esti hotarat totusi sa-l iei pe asta, ţi-l dau gratis!”

Copilul s-a intristat.si cu lacrimi in ochi i-a raspuns vanzatorului;

-Nu-l vreau gratis, preţul lui e la fel ca şi al celorlalţi căţelusi, va voi da toti banii pe care ii am la mine acum , şi în fiecare lună voi plăti 5 dolari pe care-i primesc de la bunicul, până voi achita preţul lui intreg !”

-Eşti sigur că vrei acest căţeluş?Sa stii ca nu va putea sa alerge si nici nu se va putea juca cu tine .niciodata...

Băieţelul s-a aplecat, şi-a ridicat puţin pantalonul şi i-a arătat vânzătorului aparatul de fier ce-i susţinea piciorul strâmb.

-Nici eu nu pot sa alerg , nici sa ma joc, catelusu ‘ asta are nevoie de cineva care să-l înţeleagă!”

Vazand piciorul copilului, vanzatorului i se umezira ochii:

-Acum inteleg de ce-l vrei pe el ... sunt sigur ca-l vei ingriji si-l vei iubi cu tot sufletul tau, ia-l!.



Morala:

În viaţă nu contează cine eşti, contează ca cineva să te preţuiască şi să te iubească necondiţionat!

Un prieten adevărat, este acela care ramane langa tine atunci cand ti-e greu si atunci cand ceilalti te parasesc ! Si chiar daca uneori ne parasesc chiar si prietenii “de vreme rea “, sa stiti ca Dumnezeu ramane langa noi intotdeauna, indiferent in ce situatie ne-am afla, pentru ca El ne-a promis :

”Nicidecum n-am sa te las cu niciun chip n-am sa te parasesc”.Evrei 13.5





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu